Banes Motor České Budějovice
03.09.2021, Tisková zpráva

Zástupci fanshopu se dohodli s fanoušky na užší spolupráci

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Motoru záleží na tom, aby byli fandové spokojení ve všech možných sférách, do kterých se vydává. I proto byla zorganizována schůzka vedení klubu, společnosti provozující fanshop a zástupců největších fanouškovských skupin, tedy Motorfans a Motoráků. Tématem byl rozvoj fanshopu tak, aby se spokojenost s nabízeným sortimentem pokud možno co nejvíce zvýšila.
Schůzku zahájil generální manažer Stanislav Bednařík, který se vyjádřil k tomu, jak vnímá určité výhrady, které občas zaznívají vůči fanshopu. "Chtěl bych hlavně zdůraznit, že rozhodně není pravda, že nám občasná kritika fanshopu nevadí. Naopak, pokaždé, když ji zaznamenám, komunikujeme s panem Novotným, který je majitelem společnosti, jež fanshop provozuje, abychom situaci vylepšili," vysvětlil na úvod. Právě bývalý ligový hokejista, který ale už dlouhá léta působí v oblasti obchodu s oblečením či hokejovým vybavením, Igor Novotný, byl na schůzce také přítomen. "Jsme tady právě proto, abychom si nastavili a vylepšili systém fungování i s fanoušky tak, aby byli všichni co nejvíce spokojení. Samozřejmě, všechno má nějaká svá pravidla a limity, ale jsme připravení fanouškům vyjít co nejvíce vstříc a zapojit některé z nich do procesu tvorby grafických motivů fan předmětů, aby co nejvíce vyhovovaly jejich preferencím," vysvětlil majitel společnosti, která provozuje či dodává mimo jiné i pro fanshopy HC Sparta Praha či HC Energie Karlovy Vary.

Od zástupců fanoušků šlo při schůzce o velmi konstruktivní přístup a nikoli kritiku za každou cenu, dokonce přispěli i vlastními návrhy toho, jak by si některé kusy oblečení ve fanshopu představovali. A pro následující období byla dohodnuta forma komunikace mezi fanshopem a fanoušky, aby budoucí návrhy měly co největší podporu právě mezi přízivci Motoru. "Co mohu slíbit už teď, je nový e-shop, který bude velmi brzy spuštěn. Bude lépe strukturovaný a bude možné si objednávat personifikované dresy a podobně," dodal Igor Novotný. Asi hodinová diskuse pomohla vysvětlit mnoho věcí, od množství prostředků a textilu, které dostává klub díky spolupráci se společnostmi Kappa a Bauer, přes fungování skladů fanshopu a jeho otevírací doby, až po vznik konkrétních návrhů, které se velmi často inspirují v zahraničí. "Jsem moc rád, že tu proběhla takhle konstruktivní diskuse. Návrhy od fanoušků se mi moc líbí a věřím, že alespoň některé z nich se v budoucnu objeví v nabídce fanshopu," uzavřel setkání Stanislav Bednařík.
Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....