Ukaž, že nejsi žádnej nýmand, a postav se proti rakovině prostaty!
Důvod této symboliky spočívá v názvu kampaně, která se skládá ze slová Mo, což je anglicky knír a November, tedy listopad, kdy se akce realizuje.
Sympatizanti projektu si během celého měsíce pěstují zajímavé variace na téma knír a šíří takto efektivně informovanost o závažnosti této choroby, učiní z ní veřejně diskutované téma a upozorní na důležitost prevence.
Zároveň se vybírají prostředky na podporu globálního výzkumu rakoviny prostaty. Mnoho českých celebrit podpoří i letos charitativní projekt, který se jako jeden z mála zabývá mužským zdravím.
K této kampani se připojil i známý německý herec Jurgen Schnautz a stal se ve spolupráci s Budvarem tváří Movemberu.
Knírem můžeš přitáhnout o fous větší pozornost k boji s rakovinou prostaty. Když se s ním navíc v listopadu ukážeš na hokeji, vyfasuješ jeden Budvar gratis. Kupon dostaneš u každého vchodu do Budvar Arény od hostesek.