Banes Motor České Budějovice
29.07.2015, Klub

Prodej permanentek trhá rekordy

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Přízeň fanoušků je pro každý klub to nejdůležitější a nejinak je tomu u Motoru. Právě díky fanouškům měl šanci se znovu zrodit v roce 2013 a jejich nadšení drží ČEZ Motor České Budějovice i nadále. Už na konci července 2015 je prodáno více permanentek, než za celou předchozí sezonu! "To, co předvádí naši nejvěrnější fandové, je prostě neuvěřitelné. Věřili jsme, že po úspěšné sezoně jejich zájem vzroste, ale tohle předčilo všechna očekávání," netají své nadšení prezident klubu Roman Turek.
Před rokem uvedl v článku o cenové politice a permanentkách generální manažer Motoru Stanislav Bednařík, že musí být cílem klubu, aby se na jeho chodu výrazněji podíleli jeho fandové, a to zejména díky příjmům ze vstupného. Uběhl rok a tohle přání se stalo realitou. "Pokud chceme být stabilním a úspěšným klubem, potřebujeme širokou základnu příznivců. Podle toho také určujeme ceny permanentek a vstupenek a vždy se snažíme reagovat na podněty našich fanoušků," dodává dnes generální manažer.

Přestože ceny oproti předchozí sezoně mírně vzrostly, zájem je obrovský. Čím to je? "Myslím si, že fandové přesně pochopili, o co nám jde. My chceme samozřejmě co nejvíce zvýhodnit naše permanentkáře, je pro nás důležité, aby byli fandové motivováni přijít na hokej co nejčastěji, naší odměnou pro ně pak je, že tu nejdůležitější část sezony, tedy play-off a případnou baráž, mají permanentkáři zcela zdarma," doplňuje Bednařík. "Lidé zkrátka pochopili, že i když nemohou přijít na každý zápas, tak se jim permanentní vstupenka stejně vyplatí." Přestože největší nápor prodeje permanentek bývá těsně před sezonou, už nyní je prodáno více permanentek než v uplynulém ročníku! "Rádi bychom letos dosáhli na počet 3500 permanentkářů, to by bylo číslo, na které u nás dosáhnou jedině snad Pardubice či brněnská Kometa, které však hrají o poznání kvalitnější soutěž," uzavírá Bednařík.

Extraligový komfort


Přestože Motor hraje pouze 1. ligu, zázemí i služby jsou bezesporu na extraligové úrovní a každým rokem se zlepšují. "Letos je samozřejmě největším posunem v komfortu multimediální kostka, která má opravdu překrásný obraz a díky ní si diváci budou moci nejen prohlédnout důležité situace, ale celkově půjde o velký informační a vizuální skok kupředu. Zároveň jsme si ale vědomi, jak skvělou atmosféru vytváří naši fandové a kostka jim v tomhle určitě nesmí překážet. Reklamy se zvukem tak budeme vysílat pouze v komerčních pauzách a o přestávkách," poodhaluje informace kolem největší novinky marketingový ředitel klubu Tomáš Kučera.

"Další novinka, kterou je prémiový KLUB 1928, už se také rozjela. I tady fandové pochopili, že vyšší vstupní investice jim v důsledku může ušetřit peníze. Kromě krásné speciální permanentky budou mít okamžitý přístup k občerstvení a exkluzivní suvenýry, které nemá nikdo jiný," doplňuje Kučera. "Věřím, že do KLUBU 1928 vstoupí ještě další fandové a přesvědčí se, že ještě nikdy nebylo tak jednoduché být tak blízko hráčům, které mohou členové potkávat na různých společenských a sportovních akcích klubu."

Na závěr patří poděkování vám všem, kteří tvoříte a rozšiřujete motoráckou rodinu. O to větší touha vede hráče i všechny ve vedení klubu k tomu, aby vás nezklamali.

Sociální sítě

Branky a nahrávky: 25. Sochor (Pitel, Bystřický), 37. Tomas (Hoch, Kusak), 38. Kusak (Humeník), 44. Kuprijanov (Kusak, Humeník) –...

Branky a nahrávky: 02:13 Lev (Koníř, Mařík; 5/4) – 01:34 Douda (Hofman, Mareš; 5/5), 46:35 Zachariasz (Daněk, Rončka; 5/5)....