HC Mountfield razantně řeší občerstvení. Připravuje změnu jeho provozovatele
„Jednoznačným důvodem je nespokojenost našich příznivců a fanoušků,“ říká Ing. Zdeněk Blažek, předseda představa a generální manažer HC Mountfield a.s.
Na nízkou úroveň občerstvení návštěvníci Budvar Arény poukazovali dlouhodobě. Po skončení minulé sezony klub navíc provedl marketingový výzkum mezi vlastními příznivci a občerstvení v něm také bylo jedním z hlavních témat.
„Po představení personálních změn ve vedení a vizi klubu jsme se zároveň zavázali řešit právě ty problémy, na které fanoušci nejvíce poukazují,“ sděluje nejvyšší muž managementu klubu.
„Nedávné přátelské utkání našeho klubu s Barysem Astana dne 3. srpna 2012 nás však následně donutilo k razantnímu kroku, kterým je okamžité ukončení smlouvy,“ upřesňuje Zdeněk Blažek.
Po prvním domácím utkání právě probíhajícího letního období totiž klub registroval opět značnou nespokojenost a připomínky na nevyhovující kvalitu občerstvení, kdy nedošlo k požadovanému zlepšení. „Na základě tohoto vědomí se představenstvo na svém jednání shodlo, že pokud jako klub chceme dodržet své slovo a od nové sezony zajistit příznivcům lepší nabídku občerstvení, musíme urychleně jednat,“ říká předseda představenstva a generální manažer.
Přestože do začátku extraligové sezony zbývá pouhý jeden měsíc, což je velice krátká doba na řešení této citlivé záležitosti, rozhodlo se tak představenstvo HC Mountfield a.s. ke změně provozovatele občerstvení.
„Kdo bude provozovatelem občerstvení v Budvar Aréně během domácích zápasů, s tím veřejnost a naše příznivce seznámíme v nejbližší době,“ doplňuje Zdeněk Blažek.